Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Jun 2024 12:56:20 +0300

Tere!

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2311301/06222 
aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Harju-Risti küla, Eenpuu// 
Harju-Risti Vana kalmistu// Kaldaaluse// Kaldaaluse tee// Kaoste tee// 
Kirikukõrtsi// Kukerpuu// Kõrtsi-Poe// Risti kirik// Saueaugu// Keibu küla, 
11230 Harju-Risti - Riguldi - Võntküla tee (Harju-Risti side) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tööd on teostatud osaliselt riigimaantee 11230 
teemaal.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27024410>  (menetlus nr: 
371481), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (VELJO MÄNNISTE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister